18 Ocak 2012 Çarşamba

Dört Kurşuna Bir Kalem/Malik Yalçın

Çok söyledin gülüm anlatamadın,
İki kere ikinin dört ettiğini
Güldüler be gülüm güldüler
Alırken mi satarken mi,dediler

Tabutunu indirdim titreyen ellerimle
Kaç kere alkışladım,güle güle,güle güle
Hrant diye
O ne mahşeri kalabalık yarabbi
Kaç millet var bilinmez

Aslanlar gibi yaşadın,fatihler gibi gittin
Huzur içinde yat,barış adına
Kim durduracak şahlanan bu kıratı?
Ey melekler,göklerdeki yerine koyun
Hrant'ı
Huzur içinde yat,güle güle
Hrant güle güle

Bilesin gülüm,mezarını ben kazmadım
Ellerim varmazdı,kolum kalkmazdı
Vuramazdım toprağına kazmayı
Bu Hrant'ın mezarına diyerek
Gömemezdim tarihe seni bilerek

Bekçi Yalçın yazıyorsun durmadan
Bilir misin kimler geçti buradan?
Kurtuluş yok,kaçamazsın sıradan
Cümle kainata ölüm var derim

*Malik Yalçın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder